Crime Wave

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

Regina-Episode 3


رجینا در حالی که میلرزید پرسید کی هستی ؟

مرد:کلارک.من یک خبرنگارم که از بعد از قتل دوم دنبالت بودم...من مجبور به اینکار نبودم اگه دومین نفری که کشتی برادرم نبود...

من خیلی متاسفم که نتونستم جلوی قتل های بیشتری را بگیرم...درباره نوربرت باید بگم که او به عنوان دوست پسرت حتما در قتل کمکت میکرده...نمیتونه زنده بمونه.

رجینا:لطفا کاری باهاش نداشته باش ...

به رجینا اجازه نداد که حرفش را تمام کند و گلویش را در حالی که جیغ میزد برید و جنازه اش را در رودخانه ای که در نزدیکی شهر بود انداخت و به کاراگاهی که پرونده مقتولین را برسی میکرد زنگ زد...

کلارک:من همه سرنخ هایی که ثابت میکنه رجینا آن 9 مرد را کشته پیدا کردم ولی مشکل اینجاست که از دیروز هیچ اثری ازش نیست به احتمال زیاد از شهر فرار کرده و در حالی که لبخند بر لب داشت تلفن را قطع کرد.

Rest in peace bi##h

پایان



نوشته شده توسط ِAmir Sinaki
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
Crime Wave
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۸
    Her
پیوندهای روزانه

Regina-Episode 3

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ


رجینا در حالی که میلرزید پرسید کی هستی ؟

مرد:کلارک.من یک خبرنگارم که از بعد از قتل دوم دنبالت بودم...من مجبور به اینکار نبودم اگه دومین نفری که کشتی برادرم نبود...

من خیلی متاسفم که نتونستم جلوی قتل های بیشتری را بگیرم...درباره نوربرت باید بگم که او به عنوان دوست پسرت حتما در قتل کمکت میکرده...نمیتونه زنده بمونه.

رجینا:لطفا کاری باهاش نداشته باش ...

به رجینا اجازه نداد که حرفش را تمام کند و گلویش را در حالی که جیغ میزد برید و جنازه اش را در رودخانه ای که در نزدیکی شهر بود انداخت و به کاراگاهی که پرونده مقتولین را برسی میکرد زنگ زد...

کلارک:من همه سرنخ هایی که ثابت میکنه رجینا آن 9 مرد را کشته پیدا کردم ولی مشکل اینجاست که از دیروز هیچ اثری ازش نیست به احتمال زیاد از شهر فرار کرده و در حالی که لبخند بر لب داشت تلفن را قطع کرد.

Rest in peace bi##h

پایان

۹۴/۱۲/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
ِAmir Sinaki

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی