Crime Wave

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

حرف اول



بعضی وقت‌ها به دست‌هام نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که می‌توانستم پیانیست بزرگی بشوم. یا یک چیز دیگر. ولی دست‌هام چه کار کرده‌اند؟ یک جایم را خارانده‌اند، چک نوشته‌اند، بند کفش بسته‌اند، سیفون کشیده‌اند و غیره. دست‌هایم راحرام کرده‌ام همین‌طور ذهنم را
 تصمیم به نوشتن دارم.. 



نوشته شده توسط ِAmir Sinaki
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
Crime Wave
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۸
    Her
پیوندهای روزانه

حرف اول

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ



بعضی وقت‌ها به دست‌هام نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که می‌توانستم پیانیست بزرگی بشوم. یا یک چیز دیگر. ولی دست‌هام چه کار کرده‌اند؟ یک جایم را خارانده‌اند، چک نوشته‌اند، بند کفش بسته‌اند، سیفون کشیده‌اند و غیره. دست‌هایم راحرام کرده‌ام همین‌طور ذهنم را
 تصمیم به نوشتن دارم.. 

۹۴/۱۲/۱۶ موافقین ۵ مخالفین ۰
ِAmir Sinaki

نظرات  (۳)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۸ وقایع نگار
با این حالــــــــــ بهترینی! خُب؟ 
پاسخ:
خب :)
الان نوشته از خودتونه؟
پاسخ:
داستان ها بله.
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۳ کامران عظیمیان
ممنونم از این که به وبم سر زدید.هنوز کارای جدیدم موندن که به زودی میذارم.ممنون میشم به دوستانتونم بگید ی سر به وبم بزنن.اینا کارای قدیمی من هستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی